ÅÅÅH, dessa jävla idioter..

Jennie måste vara den bästa vännen i hela världen. Här sitter jag och skriker av mig på msn. För nu är jag förbannad. Jag fattar inte hur FAN ni kan behandla mig såhär?! Men det är klart, DU har ju fått som du ville. Tack för den, det stärkte verkligen  mitt självförtroende. Men jaag tackar dig. TACK!

Åter till Jennie. Fyfan. Tack för att du gör detta. Jag behövde nästan inte ens övertala dig.
Älskar dig, ojojoj va jag älskar dig. Du finns där för mig, alltid. Det spelar ingen roll om du ska iväg på krogen, eller liknande. Du lägger alltid undan lite tid för att kolla hur jag mår.

Jag tackar dig också, men denna gång kommer tacket från hjärtat!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0