-

Jag lovade er en rekordlista, men den ligger uppe i köket och jag orkar verkligen inte gå upp för att hämta den. Det känns alldeles för långt, och alldeles för onödigt. Så nästa gång kan jag skriva ner, om det ens är intressant..?

Vi har psykat. Och det behövde jag. Jag var på fruktansvärt dåligt humör, och hade ingen lust att ha kul. Men då psykade jag till musik, och då vart det bättre. Tror jag. Jag vet inte om jag kanske kommer bli på samma fitthumör sen igen, men det får jag ta då. Right?!

Nu ska jag psyka lite till, och lalla runt lite!

PUSS


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0