vart ingen skola

Haha, aha, jag sitter fortfarande kvar, visseligen inte naken - nu med jeans och ett linne.
Väntar på att Malin ska komma hem och ringa. Så blir det stan, lite fika och nya skor.

Funderar på dessa:



Tycker om dem, de är snygga (:

Jaha, nu är man nysminkad. Nu väntar jag bara på samtalet från Malin, så vi kan börja åka in mot stan.

Ibland kan jag riktigt tröttna på folk, folk som försöker vara något de inte är. Men de vet inte om att falskheten lyser rakt genom dem. De går mig riktigt på nerverna.
Jaja, nu ska jag hitta på något annat, vänta tills Malin ringer.

byyyyeee / N

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0