uppdatering

Nej, Jimmy har inte varit här tills nu, han stack ungefär en halvtimme efter han kom, och han kom typ exakt när jag stängde ner rutan efter att ha avslutat förra inlägget. Vet egentligen inte varför jag sitter och förklarar det för er, men man vet ju aldrig vad ni får för tankar "Jimmy har varit där i 3 timmar, jag undrar vad dom gör", "Aha, jag undrar vad Simon skulle säga .... hmpf!"

Då kan jag lugna er, jag har endast suttit och kollat på tatueringar, man är ju trots allt snart 18, och då springer jag till tatueringstudion och får känna på lite riktig PAIN. Najs (:
Nejmen, min allra första tatuering ska vara en kamel på min stortå, den som inte förstår varför, eller ens vet vad det blir då, är ju korkad, och kanske behöver en redig hjärnskrynklare som kan damma av där inne hos den lilla alien som bor där. (har ni inte sett men in black? - tack anna) Men då, era kära små äckliga saker där ute, ska jag förklara det; kamel + stårtå + engelska = CAMELTOE!
Och sen, vad jag vet nu, ska jag göra en ödla.


Fast jag vill inte ha den på ryggen, utan precis vid bikinilingen, och sen ska jag göra lite ändringar osv. NOG OM MIG!

Det finns människor som irreterar mig mer än andra. Blondie, känn dig träffad. (jag känner många blondie, så ni vet inte vem jag menar *lip*) Jag är så trött på din stil, så jag lovar att om jag skulle spy på dig skulle min galla spy på sin galla, så den gallan spyr på sin, som tillslut viker av innan den träffar ditt huvud.
Ditt sätt att snacka skit om mig, och tro att jag inte får höra det från någon annan? ''suckar-lika-tugnt-som-jag-gör-när-maten-i-skolan-är-fisk'' Nejmen allvarligt! Och att du inte förstår vad alla andra säger. Omgivningen är inte den bästa för dig?

Anna, min lilla bärfis, hann inte säga hejdå till dig igår. Du va lixom, gone with the wind, och jag såg dig typ inte på hela kvällen. Men det var ju trevligt och socialt, satt inne på kontoret med 2 grabbar och snackade relationer. Man kan aldrig snacka för mycket om det där. Nästan hela kvällen (som utspelade sig hos Helene) pratades det om relationer, inte bara mellan tjej och kille, utan även som vänner.
Intressant.
Och sen när jag börjar röra mig hemåt visade det sig att vi hade grannfest, jag var bjuden, men inte så sugen (rimmade lite va?) så jag försökte gå in i stället. Men nej, grannen rycker tag i väskan och tar fram mina cigg för att bjuda MIN PAPPA, mm, Tack Benny, nu är min far sur. Men who cares? (jag)

HAHA, idag när jag satt på bussen hem från jobbet satt en kille med världens flint framför mig. Jag kunde inte sluta tänka på att få gnugga hans huvud. Eller det var först när jag tittade nära på ''flinten''  som jag såg en väldans massa fjun, men dom syntes inte från andra vinklar. Men dom fanns där iallafall. Så jag kunde nästan inte motstå att klappa den lilla gubben på flinten.
Meeeen allt har ju sina fördelar också, för när den där ''gubben'' vänder sig om och ser mig, så ser ju jag hans ansikte också.
- Nejmen Ninni! Tjenare!
- Hej.
- Hur är det med farsan?
- Jo det funkar väl (och jag då?) Hur är det själv?
- Äsch, det börjar bli kallt om flinten!
Där hade jag ju min chans "snälla Kenneth, kan inte jag få ta på din flint?" - men jag lät bli. Kanske inte pappa skulle bli så glad, hehe.

Nej, nu ska jag inte låta Anna vänta längre, hon verkligen LÄNGTAR sönder tills hon får läsa, eller hur Anna? ^^

Vi höres imorgon, säkert. Ikväll sover jag själv, "pojkvännen/min inneboende" är borta för natten.
Nej, nuså. BYEBYE PUMPKINS! / N


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHAHA fyfan vad du är kulig!
Jag varsågod för men in black-grejen.
Och jag måste hålla med om helenkvällen. Sorry att jag själv inte sa hejdå.
Och ja, jag hade verkligen längtat sönder mig, men den som väntar på något gott....
GONAAAAAAAAAAAAAAAATT!<3

2007-09-23 @ 23:01:50
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0