Trevligt

Jaha, då var man hemma igen. Vet inte riktigt hur jag ska sammafatta denna dag.

Kom hem från jobbet runt fem. Jag orkade verkligen inte gå hem, så jag satte mig på 819 som ska gå runt fornudden. Kom till alleplan 16:30 och kom hem 17:10. Haha, hade hunnit gå fram och tillbaka till alleplan kanske 3-4 gånger på den tiden.
Sen när jag kom hem satt jag framför datorn ett tag, och sedan myste jag med pojkvännen. Vääldigt mysigt.
Sedan åkte han och jag till älskade La Fleur och köpte varsin kebab, jag köpte då en kebabtallrik som jag avnjöt en himla massa hemma hos Anna. (mina rapar visar resultat! - mmm vitlök.)

Vi satt och tittade lite på youtube innan det var dags att gå till Andreas. Där var det lugnt, och bara få var där. Jag drack inget, orkade verkligen inte se ut som en zombie imorgon på jobbet. Det är lite jobbigare än vad man kan tro. Så jag och Anna (Anna drack bääärs) satt och tittade på ondskan med Andreas lillebrorsor. Trevligt.
Andreas skulle vidare in på krogen, och jag skulle självklart hem. Anna, den lilla festprissen, raggade upp en fest som alla andra gick på.
Jag och Isac, den klantskallen, satt på alleplan från 23:24 (bussen hade precis gått) och jag kom hem ungefär nu.

Så, nu vet ni hur MIN kväll har varit. Det är nog inte det roligaste att läsa, men jag har tyvärr inget annat att tilldela er. Kanske kommer på något imorgon.
Nu ska jag titta lite på Paul Potts (länken i det förra inlägget) och rysa lite, och sedan ska jag sova!

NATTI SÖTNOSAR! / N

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0