TG?

Tyresö Gymnasium, vafan är det egentligen? Varför går jag en sådan skitskola?
Det är faktiskt ganska irreterande att åka till skolan för en lektion, och sedan inte ha den för att läraren är sjuk. Och sen, samma sak idag igen, våran första lektion skulle börja 08:15 och sluta 11:10. Meeeeeen tror du att vi hade någon lektion eller? NÄ! Så då hade man gått upp ur sängen, HELT i onödan. Och jag som tänkte imorse; "ååh, jag undrar om man inte ska ta lite sovmorgon" Men nej, det gjorde jag inte, för jag är (iallafall till hälften) en duktig flicka när det gäller närvaro. Har jag väl stannat hemma, så händer det lät att jag stannar hemma hela dagen. Så nu sitter jag här, någorlunda pigg, men tänker fanimej inte röra mig ur huset utan att ha sovit en timme, eller kanske tillochmed två.

Ni kanske sitter och tänker; "ååh va skönt, vara ledig en fredag" Men nähäni, jag ska till jobbet halv 6 och jobba till 9-10. Fyfan. Aja, det är pengar det, man får tänka på att jag kanske kan skramla ihop till en thailandresa (nooooot!)

Jaja, nu ska jag inta en skön position i min underbart sköna säng. BYE!

Kommentarer
Postat av: Anna

stackare!!!!

2007-09-28 @ 15:24:25
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0