te i termos

Ja, det var faktiskt en bra idé. Eftersom jag bor på nedervåningen så blir det jobbigt att springa upp efter en ny kom hela tiden. Så därför kom jag på den unika idén att hälla allt vatten i en termos, hålla i lite socker, teét (självklart) och sedan lite mjölk. Jag hällde dessvärre i för lite mjölk, så det är fortfarande kokande hett. PLus att teét smakar lite, aa plastigt. Lite termos-aktigt kanske. Vad vet jag?

Bilden blev aningen för ljus, men skit samma.
 

 

Ååh, jag känner mig som en riktig lodare, dricker tillochmed ur termos koppen. Kanske därför det smakar plast?
Hihi.

Jaha, jobbet snart då. Jag ska försöka åka lite tidigare så jag kanske hinner plugga italienska, jag orkade inte göra provet idag så jag gör det på en föreningstimme istället. Jag fattar inte att jag ska vara så förbannat lat hela tiden. Menmen, det ordnar sig! :)

AAAAAAAAAAAAAAAAAH, hahahahahahahahahaha. Jag är så frustrerad att jag bara vill skrika rakt ut, jag vill använda min förmåga att skrika, men tyvärr kan jag inte det, för jag tror inte att min röst håller. Jag vill bara skrika ut, eller kanske skratta. Jag skrattade när jag såg det, skrattade så tårarna rann. Det är det mest gulligaste men samtidigt det fulaste jag någonsin varit med om. HAHAHAHAHAHA, det ska bli så himla kuuul att läsa hans svar Anna.

Om ni nu förvirrade läsare vill veta vad fan jag pratar om, kolla in http://www.justmeanna.blogg.se/ , och hennes ENORMT gulliga inlägg till ett av hennes fan, jag vette TUSAN om jag vill veta åldern.


Sven sven sven är min vän, sven sven sven är min vän, sven sven sven är min vän, HAN ÄR EN RIKTIG KOMPIS!

GAH! Den känslan jag har i mitt bröst nu, känslan av att bara vilja sprängas och se små tomtenissar komma studsande ut ur min mage, trallandes och sjungandes, men framförallt, rödsprängda små tomteögon för att de har skrattat så inibomben. Jag vill ge av ett glädjetjuuuuuuut!

AOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUW!  


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH du är sjuk!
Sven is he shit! :D

2007-09-28 @ 17:33:22
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Jempan

Sven verkar ju skitsöt? Och föressten säger man inte "HAN ÄR EN RIKTIG KOMPIS" utan "SVEN ÄR EN RIKTIG KOMPIS" :) sådäså!

2007-09-28 @ 20:31:24
URL: http://tullan89.blogg.se
Postat av: ninni

Blablablabla, MIN sång går till så *hmpf* ;)

2007-09-28 @ 22:43:04
URL: http://schmeeek.blogg.se
Postat av: ninni

Blablablabla, MIN sång går till så *hmpf* ;)

2007-09-28 @ 22:43:29
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0