Skor?

Jaha, då sitter man här - försenad och halvt naken. Funderar på att skita i skolan, och ta av mig brallorna och lägga mig igen. Men jag tror inte det, för mamma är ledig idag, då kommer hon märka det. ''Du går inte ut om du är så sjuk att du inte kan gå i skolan'' - snälla, säg att jag inte är den enda?

Så himla skönt, jag har börjat tvätta bort sminket nu för tiden. Förut gjorde jag det bara när jag duschade, eller om ens det. Jag hatade att tvätta bort skiten, jag fick så ont i ögonen och blev alldeles röd. Men nu har jag hittat mirakelmedlet, hehe. PLUS, att jag har köpt det där medlet mot porer, som jag skrev i ett annat inlägg. Ni vet, när den där tjejen från ''Small Hill'' står och fajtas mot svarta prickar? Kunde inte låta bli. Och den är toppen, jag lovar!

Just det, igår skulle jag lägga in en bild på hur jag såg ut igår på skolfotot, så ni har någon aning om hur det kommer se ut:

 wohooo :)
 
Jag måste in till stan idag, och köpa skor. Kanske kan passa på att ringa och åka in med Malin? Hmm...?

Nej nu måste jag fixa till mig, skulle egentligen varit i skolan 11, men hinner inte. Så tar bussen 20 över, hehe.
Kanske uppdaterar innan jag går, måste ha kvar musiken iallafall. BYE / N

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0