skolan

Just nu sitter jag i skolan och väntar på Emeli. Vi ska åka och gymma, äntligen! Har inte gymmat sen i juni typ. Jävligt länge sen iallafall.
Men jag känner tyvärr inte att jag får ut något av gymmet. Eller det kanske är jag som gymmar fel? För jag har ingen träningsvärk när jag vaknar nästa morgon, och jag är nästan, bara nästan, inte trött på kvällen när jag kommer hem. Så jag MÅSTE ta i idag, fettokissemagen måste bort. Jag ser ju gravid ut lixom.

Gymnastik idag, FYFAN! Jag hatar gymnastik, och framför allt idag när det var orientering. Det är det värsta man kan ha på gymnastiken. Fast visst, det gör säkert underverk på kroppen, med muskler och grejer, men iallafall.
Jag funderar på att börja sticka ut och springa. Nu innan vintern kommer måste man ju passa på att njuta av att man fortfarande kan vistas ute.

Jag vill ha vinter nu! Faktiskt. Jag längtar till att få använda min stora jacka, min mössa, och mina übersöta vantar. Det är mysigt att gå ut på kvällen, med hunden eller vad du vill, och känna hur lungorna blir alldeles kalla och se hur det kommer ut ''rök'' ur munnen, utan att du ens behöver röka! Det är riktigt med mys under vintern. Du ligger hemma, ute är det alldeles vitt, och du myser med någon du tycker om .....
Jaa, vintern är mys!

Pöss / N


Kommentarer
Postat av: Anna

Och det alla bästa är ju fortfarande att jag fyller år!!!!!!
Jävlar vad stor jag kommer bli.. 17 år. HELA 17 år!
Fan, vad jag hatar det. Almost 91.a

2007-09-15 @ 20:36:19
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0