shopping!

Jaha, tillbaka från stan dåra. Köpte 2 tröjor, och 3 par skor. Köpte även en parfym från Yves Rocher - Vanlij. Använde den ungeför i sexan-sjuan, men är fortfarande lika kär. Man luktar så hiiimla gott utav den!
HAHA, katastrof, jag skulle in på guldfynd för att köpa en guldkejda, och hittade en fin. Och Malin sa;
"Haha, du tar den utan att fråga om priset"
Och expiditen säger: "Haha,tretton nittioåtta" Och jag tänker ju då självklart att hon skämtar om att den kostar 13:98 kronor. Men sen när jag ser kvittot - 1398 kronor!!!!! Jag köpte en tunn meningslös kejda för nästan 1400 kronor. Så det blir Tyresö centrum imorgon och byta och köpa en billigare. Herregutt.

För övrigt var det trevligt inne i stan, spenderade 40 jävla minuter i en skoaffär och försökte klämma ner fötterna i typ 300 skor. Men det verkar som att idealet på kvinnofötter har blivit vääääldigt smalt. Jag har oftast 36-37 i skostorlek, men jag kunde fasiken inte få ner foten i dom! Min häl var för stor, enligt skorna. Så jag testade 38, och då var det lätt att få ner foten, men sen simmade foten i skorna för att det var för stort utrymme vid tårna. Shit.

Jaja, uppdaterar säkert ikväll, nu tycker Simon att jag är osocial.

Pöss / N

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0