russin?

Jag kan faktiskt erkänna; Ja jag har faktiskt badat tills nu! Men det var bara för att jag läste en sån himla bra bok, som jag bara var tvungen att läsa ut. Och det gjorde jag också :)
Men slutsatsen av det blev ju att jag istället för att se ren och fräsch ut, så ser jag ut som ett russin - tack för den.

Jag känner mig genast mer positiv nu, när jag fått läsa ett lyckligt slut i en bok, och att jag är ett förbannat fräscht och rent russin! Its a HALELUJA MOMENT, som en stor idol brukar säga. Kishti, I LOVE YOU! Hon kan vara så förbannat härlig ibland, den där Kishti. Hennes komentarer.... 
Men hennes klädstil och den förbannat irriterande pricken hon envisas med att ha i pannan, skulle man kanske kunna göra något åt. Men hon är cool, skulle jag någonsin börja jobba som Idoljury, skulle jag vara som henne, som pricken i panna ^^


image10

Nej gott folk, nu ska jag gå och smörja in mig med den finaste cremen jag har, och sen ska jag ut och ta en cigarett. Kanske ringa någon också .. Vi får se helt enkelt. 

Bye lovers / N  


Kommentarer
Postat av: Jempan

Klockren kommentar! Den du gav till min såkallade gästbok - som de nu har gått och blivit! Mmihaha

2007-09-20 @ 19:17:34
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0