rolig kväll, smärtsamt avslut

Oj va man kan ha det trevligt på ett fik med trevligt sällskap. Var med Anna inne vid fridhemsplan på ett fik som hette Fix. Mysigt ställe! Vi satt ute med filtar runt oss, och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi fnittrade åt roliga människor som gick förbi, men blev genast allvarliga när vi kom in på ämnet igen.
Vi pratade om deras nya bil, om när larmet på LEBE gick, och hur mycket Anna har gjort bort sig framför kameran när hon har dansat, istället för att städa.
Vi pratade om falska människor, och om riktiga vänner.

Hon är härlig, den där Anna. Det går att prata med henne om så mycket! Och det gjorde vi också, pratade om allt.
Vi kom till fiket runt halv 6, och gick inte därifrån förns halv 9. Så trevligt hade vi!

Men sen fick jag den trevliga överraskningen att min rygg hade väldiga smärtor! Jag tänkte "det är väl för att jag spänt mig för mycket, det går över" Men det gjorde det inte, så här sitter jag nu. Hemma från skolan, för vi skulle trots allt orientera idag. Jag hade ingen lust att springa runt i skolgen och ha ont.
Min älskade pojkvän stöttade mig, smörde in min stackars rygg med tigerbalsam, och masserade lite försiktigt. Han är snäll han! Men sova kunde jag inte, kunde inte hitta en ställning som inte gjorde ont i ryggen, ganska omöjligt.
Så nu sitter jag här, har tagit Annas råd att dricka te, som hon alltid gör. Kanske man ska tappa upp ett bad också? Det låter ju så mysigt när hon säger så. Så det ska jag nog göra sen.

Men vi får se hur det kommer gå att jobba i helgen. Om det fortfarande gör såhär ont kan jag nog inte jobba, det kräver trots allt att man lyfter och bär saker. Jaja, vi får se.

Jag har ångest över att min lön kommer bli så liten den här månaden. Drygt 500 kronor, bara för att jag bara jobbade en dag i augusti. Jahapp, va kul. Måste jag alltså leva på nuvarade lönen en hel månad till. Men sen kommer den riktiga lönen, för hela september, och så är jag rik igen, feels good!

Jaha, då sitter man här igen då. Och nu är faktiskt huvudet tomt på saker att skriva.
Jag får uppdatera om jag kommer på något!

Tjohej! / N


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHHAA NUSSIE VAD DU ÄR SÖT!!!
Haha, du får mig att låta som något.. ehm, ja.. coolt! :D
Vilket jag inte är dårå.
Jag hade också skitmysigt, det måste vi göra om. Och ja, ta ett bad och en kopp te och bara gör ingenting!
Sköt om dig karamellen! Puss/Anna

2007-09-20 @ 22:23:07
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0