Om dom ska ha den, måste jag ju självklart också det!

Skriv ditt namn med lillfingret: ninni
Skriv dittnamn med armbågen: n ikn n ik
Skriv ditt namn med pannan: h89uyjhuyh8
Skriv ditt namn med näsan: ninni
Skriv ditt namn med hakan: n innik
Skriv dittt namn med tårna: ni9nmb ni9
Skriv ditt namn med tungan: ninni


Haha, sisådära :) ååh, va slemmigt det blev .. ^^
Jaha, hemma från en vanlig (läs tråkig) dag i skolan. Började 8.15 med en fotolektion, och slutade nyligen med engelska,  trevligt.
Snart ska jag åka till Barnadiset, hjälpa Helen att städa, och sen åka hem till henne och sova där. Närmare till jobbet ;) Ryggen smärtar inte så himla mycket idag, faktiskt. Det kan komma ibland när man vrider ryggen på fel sätt (?) 

Har pratat lite med Malin, en kompis från Kumla, och vi har bestämt att vi ska träffas någon dag, på en fika eller så. Det kan blir riktigt trevligt!

Aha, nu när man har så tråkigt som jag har, som bara väntar på att tiden ska gå, så tar man fram kameran och tar sina BÄSTA fjortiskort!!

 

wohoooo :) så himla roligt man kan ha det. Nej, nu ska jag ut och röka, och sen ska jag läsa some English - näääääjs! / N

Kommentarer
Postat av: Anna

Malin Lindell?
Ja, vad snygg du bleev! :D
Puss<3

2007-09-21 @ 20:30:27
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0