Okejokej ..

Det är konstigt det där, vad man kopplar bort mycket när man är förbannad. Man kopplar bort alla glada saker, ens mammas röst - men framför allt, man verkar förlora förståndet.
Man behöver inte vara arg på någon speciell, men sen fattas det bara en grej som får en att koka över! Det kan vara en grej som hände för 100 år sedan, det kan vara något som kanske kommer hända, eller kanske något som håller på att hända. Något av det var det, jag är inte riktigt säker på vad det var för något .. Något konstigt var det, inget snack om saken.

Jaja, tänker inte berätta alla snuskiga detaljer nu iallafall. Sitter och väntar på att Jimmy 'the ragger' ska komma, han ville att jag skulle skicka 537384 låtar till honom, men jag sa att det var bättre att han kom hit och brände sin skiva, utan att jag skulle göra fel och få skiten för det ;)
Själv sitter jag här och dricker te, och käkar riskakor. Jobbat idag, jobbade igår. Ska jobba tors-fre 17.30-21.00 och lör-sön 9.30-16.00. Jobbig helg, men mycket CASH!

Uppdaterar sen när han dragit! PÖSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0