mobilen

Jaha, då har man den nya mobilen brevid sig. Ärligt talat kan jag ju säga att jag ångrar mig, men bara lite! 2.500 spenderade jag på den, men den har egentligen allt jag redan har. Jag har en mp3, jag har en kameramobil (K800i) och den mobilen var redan väldigt bra. Men mobilen hade en sån snygg design att jag inte kunde låta bli att köpa den. Den jag köpte är en W580i, och jävligt fräsch, tycker iallafall jag,
Mamma blev lite besviken över att jag inte hade kvar den andra mobilen längre, jag fick den av henne och den kostade trots allt 4.000, så lite dåligt samvete hade jag för det. Så så fort jag nämner den nya mobilen så svartnar hennes ögon.
Jaja, det är mina pengar, jag gör vad jag vill. Och det är ju inte direkt så att jag ska slänga den andra, noway, eller ge bort den / sälja den. Nejnej, den betyder mer än så för mig.

Okej, lyssna på mig, jag sitter och pratar om hur mycket en mobil betyder för mig ... Herregud. Tragiska mig.

Idag har det vart skitväder, enligt mig. Skulle åka upp till alleplan för att hämta ut mobilen och köpa cigg, och på den halvtimmen det tog kom jag hem dygnsur. Jaja, det var bara att byta om till mjukisar direkt. Och det var mysigt det med ;)
Regn är mysigt när man sitter på altanen, under det tunna taket och hör när dropparna träffar med ett smatter. Och när åskan mullrar och blixten lyser upp himlen. Det är mysfaktor på hög nivå!

Just nu läser jag en himla sorlig och hemsk bok. Det handlar om en liten pojke som blivit sexuellt utnyttjad av sin pappa. HEMSK!
"Det ingen annan ser" - heter boken, LÄS DEN!

Ska in och fortsätta läsa nu, så vi hörs imorrn. BYE / N

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0