kissnödig, wuuooow!

Okej, det va hemskt okej? Jag har ALDRIG varit så kissnödig! Höll på att pissa på mig när jag skulle stoppa nyckeln i dörren, och det gjorde det ju inte bättre att jag missade hela tiden. Jag såg framör mig hur kan råkade ''göra på mig''. Usch!!!

Aha, nu var insparken över, det var väl skoj. Först stod jag och kollade på idioterna som hade ''grytan''. Det är en bytta med en hel del smaskiga ingredienser. I årets var det:
Vitkål, ketchup, senap, flingor, ägg, kaffesump, majonäs mfl. FYFAN va vidrigt! Och det där ÅT folk, tänk på att dessa saker var blandade, och det hela såg ut som en svart röra, eller mer brun röra. Så när killen/tjejen inte kunde svälja och istället spottade ut såg det ut som hundbajs! Som en hund med diarée! Det äckligaste jag varit med om .. Men förra året, när jag blev ''insparkad'' så var röran orange, och det var pizzasallad i den, så när man lyfte upp skeden så såg det ut som hår, stora feta HÅRKLUMPAR! Jag åt dock inte. Tack gode gud.


172781-6
172781-5
172781-4


MYYYYYYYYS!
Ni älskar det, jag vet det!
Kan tyvärr inte visa något foto från den beröma ''Såpabacken'', min mamma har tyvärr slarvat bort min sladd till kameran, övriga bilder tog jag med mobilen!

Nej, nus ka jag in till stan, träffa mysanna, och fika lite! Vi hörs / N

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0