HAHA

Sitter och kollar på en hemsida där folk får skrva ner vad de har tjuvlyssnat på tunnelbanan eller liknande. Och det är rätt roliga och klantiga saker.
Saker från tjuvlyssnat.se;

Fyra euforiska hammarbyare sitter och pratar om kvällens match. En av dem, en kille ~18, tar upp sin telefon och ringer ett samtal.
Kille ~18 (upphetsat): 2-1! Alltså, det är helt otroligt! Två mål av Petter, det första var så snyggt! Ribba in... Jo! Alltså, jag trodde att den skulle gå ut, för det hade varit s... (Avvaktar och lyssnar) Ni hade matkrig och nu har du parmesan i näsan? 


Tåg mellan Alingsås och Göteborg

Man 1 ~50: Visste du att det är "vetenskapligt bevisat" (Han gör citationstecken med fingrarna) att män som får döttrar är bättre i sängen än de som får söner!
Man 2 ~50: Jasså? Ja men det tror jag nog kan stämma.
Man 1 tittar lite tveksamt på man 2.
Man 1: Men du har väl bara en son?
Man 2: Ja, men han är ju frisör, så det tycker jag halvräknas!


På en grammatiklektion:
Läraren: Idag ska vi prata om satser, och..
Allmänt fnitter.
Läraren: Men skärp er nu! Med en sats kan man skriva en mening...
Elev 1: Min sats är så stor att jag kan skriva flera hundra ord!
Alla skrattar utom läraren.
Läraren: Tysta! Det finns olika satsdelar. Subjekt, s, och predikat, p.
Elev 2: Jag orkar inte med s och p, det är så jävla tråkigt.
Elev 3: Fan, gillar du inte SP? Skolans hetaste brudar ju!
Elev 1: Ja, där har man ju lagt en och annan sats.
Allmänt asgarv och till och med läraren drar lite på munnen.


Kallax Flygplats, Luleå

På nedervåningen checkar man in med hjälp av fingeravtryck i en scanner. Boarding-gate är sedan på övervåningen. Två tjejer ~16 kommer fram till gaten.
Tjej 1: Vad ska vi göra nu?
Gateman ~50: Jaa.. har ni kört med fingret där nere?


Café, Uppsala

Kille ~20 kommer in med sin tjej. Tjejen beställer en macka att ta med.
Killen: En kanelbulle, tack.
Cafébiträdet: Vill du ha ballen... förlåt, BULLEN, inslagen i
plast?


Haha dom är bara för roliga, ta dig en titt själv! www.tjuvlyssnat.se

PÖSS OCH KRAM! / N

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0