färgning på g

Jaha, idag ska jag färga håret. Eller jag ska göra slingor. Anna ska komma över och hjälpa mig.
Hon brukar ju färga håret ganska ofta så hon kan nog hjälpa mig, annars kan nog pappa göra det, han gör faktiskt det själv, haha - Ja min pappa är annorlunda, men han är finsk också.

Jag vet inte varför jag har sådan otur ibland, men jag kan verkligen ha det! Jag har undvikit den här personen i flera dagar nu, och tänker alltid på omvägar "där kan jag träffa den, då går jag här istället" - så var det hela dagen idag. "Jag går och äter nu, då har inte den personen lunch", och vem tror du reser på sig precis när JAG gör det?
"Jag går den här vägen, då löper det mindre risk att jag möter på den", och vem möter jag på på utsidan?
Åååh, Gud hatar verkligen mig. Vad har jag gjort för att förtjäna det? Det är sanslöst.
Tänker tyvärr inte berätta vem jag undviker, det skulle ses som ganska löjligt ;) Men det är pinsamt för mig, hehe.

Idag har jag varit duktig. Har köpt massor av nyttiga saker! Sminkborttagningsvatten, pormaskborttagning, rouge, hårfärg, en pagojuice, en kaffe och rese-sminkborttagningsmedel. Jag kände mig riktigt nyttig när jag inte bara köpte massor av skit. För jag behöver borttagningsmedel, och jag jag var ju törstig, men istället för att köpa en onyttig cola, så köpte jag juice. Är stolt över mig själv, faktiskt.

Och sen, för att vara mindre nyttig, åkte jag upp till alleplan och köpte 2 ciggpaket och 5 klubbor, med tuggummi i, mums.
Nu vill jag att Anna kan komma så jag kan färga håret!! Det är skolfoto imorn, så jag måste fixa mitt katastrof till hår. Det är utväxter precis överallt (som att det skulle vara konstigt) men jag måste verkligen fixa det! Men vi får se hur blond man kommer bli. Kan ju erkänna att jag vart lite fjortis och stått framför spegeln och "övat" olika poser som man kan använda. Haha, men det är inte så att jag har gått till spegeln för att göra det, utan då har jag typ varit på toa, och sen när man kollar till sminkningen så övar man lite, haha.
ERKÄNN ATT DU OCKSÅ HAR GJORT DET?!?! Jag vet att jag inte är ensam, jag är bara den enda som är modig nog att erkänna det, mwuhaha.

Jaja, jag lovar att lägga in ett foto på resultatet, om jag inte dör för att det vart ännu mer katastrof. Herregud, ska jag verkligen göra det? Ja, jag har faktiskt lagt ner 158 kronor på färg, så jag måste. Får hoppas att Anna kan sina grejer. Annars får jag ringa ett nödsamtal till frisören och boka tid innan 13.00 imorgon.
Så efter klockan 13.00 - håll tummarna för mig att fotot går bra, och att jag inte lyckas blunda eller liknande på kortet. Eller att jag råkar skratta när fotografen gör "ankan" med kameralinsen. - STORT SUCK! Men jag verkar vara den enda som skrattar när sånt händer. Och därmed också jag som gnäller att han ska ta om kortet, jag vill inte skratta. Någon kan ju få för sig att jag är en glad skit! (?)

Nej nu börjar det bli för långt, uppdaterar ikväll. PÖSS / N

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahhaa, jag har gjort det hela dagen. Är det fel med det eller?
Och jag har gått till spegeln endast för att "träna" och jag kom fram till att jag inte ska le! :D
Jag har din lilla kalenderbok här. Hittade den i köket idag!
Puss<3

2007-09-25 @ 23:45:19
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0