en ny vecka

Jaha, så va det måndag igen. Gick inte till skolan idag. Har gjort den fruktansvärda upptäkten att jag pissar blod (shiiiiiiiiiiit) det har aldrig hänt mig förut. Ändå ska jag pallra mig in till stan (hihi) och möta världens gulligaste jobbarkompis - Helen. Måste in och kolla lite kläduur, och lite nytt smink.

Jaha, jobbat hela helgen, söp med Anna i fredags, var äckligt jättebakis när jag skulle jobba. Bläääää.
Det kurrade i magen av hunger, men jag kräktes (inte bokstavligen talat) av tanken att äta mat. Mitt huvud dundrade och jag kände mig svimfärdig hela tiden. Och som pricken över i:et så var det en sån där rolig dag igen, en av dom stressiga dagarna - Perfekt Tajming ..

Nää, jag måste börja röra mig. Men jag kanske uppdaterar ikväll!

PÖSS / n

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag mådde också apa, men det var det lätt värt! :D
Haha!

2007-09-15 @ 20:34:05
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0