ångrar mig?

Uuuusch, sitter och kollar på gamla bider - åååh jag vill vara brunett igen.

Kolla skillnaden:

 

Jag tycker själv att svart/mörkmörkbrunt med slingor i, är DUBBELT så snygg. Jag vet inte .. FAN!
Och slingorna, aa det blev inte så mycket skillnad. Jag säger inte Anna att du är dålig, trots att du fick färg på din favvotröja, utan att det kanske drogs ut för lite hår, men det var jag som avgjorde det, inte du ;)
Så jag är lika gul-blond som vanligt. Menmen, kanske till vintern så kan jag färga om det igen. För blont är så jobbigt, jag har ju egentligen råttfärgat hår, så utväxten blir inte vacker.
Jahaja, Anna var här, gick hem vid halv 11, och nu sitter jag här, ska snart ut och ta en cigg, och sen krypa ner under täcket med pojkvännen. Trevligt.
Har faktiskt inget speciellt att berätta idag, för ovanlighetens skull.
Förutom att min pojkvän fick ett ''intyg/diplom'' för att han har gått en datakurs - så min pojkvän är smart nu! :)

 fint va?

Så, jag drar nu då!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha jo, det var mitt fel! Jag suger!
Och du är BÄST som räddade min tröja. :D
Inte ett enda märke! Du ska fan ha nobelpriset som din mor sa!
Puss<3

2007-09-25 @ 23:47:36
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0