whata!

Ooooooh, bloggtorka som fan! Har inte haft tid, eller tillgång till någon dator. I söndags fyllde ju Victoria år, sen jobbade jag på måndagen, och Helen följde med hem och sov hos mig. Det var jäääättemysigt. Sen var det tidig morgon och jobba. Men imorgon är jag leeeedig! Har längtat som inåt helvete efter att få sova ut.
Dessvärre fick jag lite feber idag, när jag ghade sovit en timme efter jobbet, så det blev inget festande med Victoria. Vilket var väldigt tråkigt, hade vekat kröka som fan idag.
Men på torsdag ska jag och Anna dricka, för jag är ledig på fredag också. Möjs.
Ska kolla Paul Potts nu på bröstcancergalan.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0