värsta natten

Jag har inte sovit en blund inatt. Hostat som en idiot, och inte kunnat andas med näsan. Så fort jag andades med munnen hostade jag. Och självklart ska det komma sånt där äckligt slem, nivet? Och då fick jag gå upp och spotta var 5:te minut. Vägrar svälja sånt skit *ryser*
Jag lovar att jag har feber också. Och det värsta med halsont är att jag inte kan röka!! Det gör förbannat ont. Jag mår illa och vill bara spy.

Det är säkert för att jag gick hem i tunn jacka i minusgrader igår. Jävla skitsverige. Och idag är det ju inte finare väder. Kan inte ens se andra sidan om ängen utanför, för mycket dimma.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen igen. Men jag skriver senare. Pöss <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0