vänner

Nu kommer ännu ett inlägg om vänner.
Jag tror inte att man kan veta exakt vilka som är ens vänner och vilka som inte är. Det kan förändras för en liten sak. Du kan säga eller göra något som de inte gillar, och då är vänskapen över. Visst, vissa gånger kan man gå för långt, och då kanske man förtjänar ett slag i ansiktet (inte bokstavligt) för att kunna inse sitt fel.
Jag menar inte att man ska anpassa sig efter alla andra, men vissa saker kanske man inte kan säga eller göra när man är med vissa kompisar.
Jag har ett bra exemplar... Jag har en vän, en mycket god vän, som pratar väldigt mycket om sig själv. Och hon har blivit tillsagt många gånger om det, men det verkar inte alltid sjunka in. Utan hon fortsätter, och fortsätter. Tillslut så tröttnar man, det är väl bara normalt?
Eller om du har en falsk fasad, som alla påpekar, dag ut och dag in, klart att folk tillslut börjar irretera sig på det, är inte det normalt?

Jag vet inte riktigt hur man ska kunna veta riktigt säkert, till hundra procent, vilka som är äkta och inte.
Jag har mina favoriter, och jag hoppas på dom!

Nu ska jag sova, ska få mig en riktig sömn. Vi hörs, gott folk. Natti <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0