Väddö

Väddö nästa då. Det ska bli mysigt att åka bil. Finns inget mysigare, iallafall inte i det här vädret. Att sitta där, bakom bilens skyddande väggar, och se hur regnet faller mot rutan, och se vindrutetorkarna åker till höger, till vänster. Jag vet inte varför, men det är bara mys.

De i skolan har inte reagerat så himla mycket på håret. De kan ha suttit och pratat med mig ett tag och sen utbrista ''Nejmen, du har ju färgat håret!'' - Eeehm, aa, det är lixom svart nu! Och jag var nästan blond förut? ^^
Jaja, vad kan man begära. Jag blir iallafall chockad varje gång jag går förbi en spegel - haha. Tragiska jag.

Längtar tills jag får en till ledig helg, då jag inte planerat ett skit. Så jag bara kan ligga hemma och sova, sova till jag vaknar för en gångs skull. Jag saknar det. Att inte ha någon tid, buss eller människa att passa. Jag måste kolla upp nästa gång jag är ledig .....

10/11 - lördag kommer jag vara ledig. En månad dit. *suck* Men jag är inte riktigt säker på om jag ska jobba den 14/10. Vet inte om jag är ledig, eller om jag skrev upp mig på det passet. Det är nämnligen tomt där på schemat. Jahaja, vi får se. Försöker få tag på Helen från jobbet.

Engelskaprov idag, som förövrigt inte gick såå himla bra. Poäng för G var 18, när jag räknade ihop de jag svarat på hade jag 6. Hmmm? Vi får se, vi får se.

Nej, nu ska jag städa lite. Och sätta på en tvätt :| PÖSS / N


Kommentarer
Postat av: Bellan

är du gravid?

2007-10-06 @ 11:36:57
Postat av: Anna

Ninni är INTE gravid!
Ser dom inte skillnad, hjärtat?
Skitfint blev det i alla fall!
puss<3

2007-10-06 @ 23:51:34
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Ninni

Hahahaha! Jag, gravid?! Varför skulle jag vara det? Konstiga människa.

2007-10-07 @ 13:43:02
Postat av: Bellan

ryken kommer, rykten går men sanningen består.
Har du barn då?
jag vet, lite knasig är jag :P

2007-10-08 @ 17:02:45
Postat av: ninni

haha nee, jag har inte barn. skulle gärna skaffa barn, men jag äe 17 och har hela livet framför mig. men vem är du, och vart har du hört rykten ifrån?

2007-10-09 @ 08:32:07
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0