trist

Oooookej, nu är jag himlas uttråkad. Men det är bara en halvtimme kvar, sen kanske jag åker hem med en kamera. Då ska jag dricka typ 10 liter med honungste. Min hals brinner upp snart. Känns som att det är ett hål rakt igenom.

Jobba imorgon. Och på söndag fyller Victoria år. 17 hela år. Själv blir man arton snart. Kan inte någon räka ut om hur många dagar det är? 11 februari. Jag orkar nämnligen inte.
Satt med almenackan i knät, och räknade dagarna för sig, men tröttnade efter 15 dagar eller så. Finns ju roligare saker att göra.

Idag ska Sabine (lillasyster) på maskerad. Så jag har fått uppdraget av mor min att hjälpa henne att hitta vägen till kalasungen. Inte fan ska jag få en ledig fredag.

Vet inte vad jag ska göra i kväll btw. Kanske bara blir en mysig hemmakväll eftersom jobbet kallar imorgon?
Maybe, maybe not...

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0