trevlig kväll, sannerligen

Är hemma nu, äntligen. Vart lite kallt om fingrarna, och ansiktet.
Kan väl inte säga att det vart en händelserik kväll, men det har vart okej. Det har funkat helt enkelt.
Nu ska jag krypa till kojs i min varma säng, och jobbet väntar imorgon snällt på mig.
Men det är skönt att jobba på vardagar, då går bussen så satt det endast tar en halvtimme att åka. Helger tar det 45-50 minuter.

Saknar Anna, vill att hon kommer hem nu. Men det är bara 4 dagar kvar tills jag får se min sköna böna igen.
Vi hörs imorgon gott folk, sov så himla sött! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0