tips

jagb behöver tips på en film. Min fantasi måste ha försvunnit under natten, samtidigt som min sömn .. (?) Jag vill se en riktigt bra film, och bara ligga i soffan och dricka mitt te, sova en blund. Eller något.
Känner verkligen för att bara ligga idag, inte göra ett skit.

Och det gör det ju inte bättre att jag har en jävlans träningsvärk. Körde först värsta grejen på gympan, först benböj sen rygglyft, sen situps, sen över en plint - spring - över plinten igen, och sen armhävningar. Och när vi var klara med det var det dags för boxning. Som förövrigt var ASKUL! Ska nog prata med mamma om att kanske börja på det. Då bygger man ju muskler samtidigt som det är kul!

Ska kolla runt lite på det. Men först6 ska jag dricka upp mitt te, äta upp min gorbys, och sen upp och leta film, sen slappa i soffan. Seeeen kan jag kolla runt. Och skriver ett till inlägg ofc!

Pöss <3

Kommentarer
Postat av: Sophia

nimpaaan! vart är bilderna från gympan? :D

2007-10-25 @ 14:48:28
URL: http://sophiac.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0