Tatuering

Jag vet vad jag ska göra nu. Antingen i nacken eller på vristen. Det ska stå
"Glöm aldrig vem du är" och det ska alltså påminna mig om min underbara familj. Mina rötter alltså.
Håller på att göra en sökning om vad det heter på latin. Det kan nog bli snyggt. Och det är något jag inte skulle ångra, vad jag tror idag iallafall. Men det betyder något för mig.

Så, planerade tatueringar:
Kamelen på stortån
Troligen personnumret på handleden
Texten i nacken (blir troligen nacken)
Ödlan (eller vad det blir) vid bikinilinjen. 

Det var ganska mycket tatueringar. Men några kommer ju uteslutas, kanske. Vi får se.

Jaja, har suttit nu och kollat på en himla massa tatueringar, och är kär i många. Jag skulle vilja ha något liknande;

 

Men det kanske blir för mycket när man blir äldre, den kanske förstörs när man blir gravid? Vem vet .. Men den är jäääävligt snygg. Och den ska börja nere vid svanken och arbeta sig uppåt. NAJS!  Men den kanske är så jävla snygg, för att den tjejen som har den, har en jävligt perfekt kropp (?) Då kommer man alltså få ligga i hårdträning hela livet.......
Men som sagt, man kanske har mognat till så man vet exakt vad man vill ha när man är 18. Jag vet iallafall att jag kommer vilja tatuera mig.

Kan också göra den där latin-texten på underarmen, lite smått och diskret. Åååh, va jobbigt.
Nej, nu ska Simon ha datorn, och jag ska ut och röka och sedan kolla en himla massor på tv.

Men jag uppdaterar er om mitt liv imorgon. Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Skitsnygg tatuering =)Vart hittade du den? Vilken sida

2007-10-18 @ 22:09:31
URL: http://tearswilldry.blogg.se
Postat av: Ninni

heavelyink.se :)

2007-10-18 @ 22:46:01
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0