svart/mörkbunhårig igen!

Åååh, va det känns bra igen. Det ser väldigt svart ut, men glänser fint i brunt. I LOVE IT :D
Och med blå linser till ser det ännu finare ut. Men snart kommer mina bruna linser, så då kommer jag se helt annorlunda ut! Här kommer lite före-under-efterbilder, som jag lovat!

   

Där har ni! Den nya, men den vanliga, Ninni! ''the blackheaded'' - hehe.
Till min hjälp hade jag Anna som krämade, och Victoria som psykist stöd. Som man brukar säga.
Nu är bara frågan vad de i skolan ska säga imorgon. Alltid lika nervöst. Menmen, snart kommer jag vara blond igen, så ni vet. Jag blir aldrig nöjd!

Nää, nu ska jag bara vara inne lite på msn, och sen mysa med min, också nybliven svartskalle, pojkvän och mysa. Kommer inte uppdatera på hela helgen, ska till Väddö med älskling. Men, det kommer foton istället.
De har lovat fint väder i helgen (?)
Kommentera den fina hårfärgen!
PÖSS!

Kommentarer
Postat av: nelgard '

Jättefint :D

2007-10-04 @ 22:44:19
URL: http://marrowska.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0