stackars psykade bror..

Som ni kan se i Annas blogg hära, så ser ni hennes inlägg som innehåller ordet SPERMIE.
Min kära, 8-årige bror satt brevid mig och väntade på datorn. Plötligt utbrister han;
- Ninni, vad är en spermie?
- Ehm, joo, ööh, shit, eeh, en MASK!
- En sån som finns i jorden?
- Ehh, aa precis!!

Så det är absolut inte mitt fel, utan Annas, om han springer till läraren imorgon med en mask och säger:
- Kolla kolla! Jag har hittat en spermie.

Jag tror att vi kommer få ett samtal från Soc imorgon .. TACK SÅ JÄVLA MYCKET ANNA! Din stalker.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju en mask. En tävlingsinriktad mycket osynlig liten mask. En mask som bor i en annan mask! HAHAHAHHAHA

2007-10-22 @ 22:15:29
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0