Smootie!

Åh vad jag känner mig duktig!! Jag har gjort världens godaste smoothie! Det är helt sjukt vad god den är. Om det inte hade varit frön från hallonen kvar hade jag, ...ehm, druckigt hela jävla tiden! Jag hatar nämnligen fröna! När de hamnar mellan tänderna och sånt skit, hehe. Men döm in bären efter fröna.

  Te fick det också bli! Jag kommer vara mätt när jag går hemifrån.

Skola idag, nu snart. Ska ha naturkunskap och sedan gymnastik. Efter det ska jag in till stan med Helen för att se på när hon stoppar en silverkula inför skinnet, muuums. Eller vi får se om det blir något, lönen kanske inte kommer idag, utan imorgon. Men ibland kommer den den 24:de. Och det är skönt om det kommit, för då tar jag ut 2 000 till mamma så jag slipper alla dessa skulder. Eller kanske tar ut 2500 så hon får lite extra, ifall det är något mer, hehe. Då blir jog kärringen gla' ska ni se.

Nu ska jag klä på mig! Toodiloo!

Kommentarer
Postat av: Anna

GÖR TILL MIG MED!

2007-10-24 @ 17:24:40
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0