sleepytime

Nu gråter jag av trötthet, det rinner faktiskt tårar på riktigt.
Vet inte varför jag är uppe så sent, har egentligen inte gjort ett piss. Har kollat runt på lite bloggar, kollat youtube, kollat på tv, snackat på msn med söta Baloo, och sen har jag bara suttit. Min rumpa har somnat, faktiskt.

Jag funderar stenhårt på att gå upp och göra något att äta, är jättehugrig. Kanske ta en fet tallrik med lapskojs? Mammas lapskojs är väääärldens godaste. Skolans smakar pyton, men det gör väl allt i skolan.

Eller så kanske man ska skära upp lite sallad, nu när jag ska börja med den nyttiga kosten? Eller vad säger ni, hehe. Jag skulle jättegärna ta lite tips på nyttiga saker, som nyttiga (OCH GODA) smoothies, eller shakes, kalla det vad du vill, som man enkelt kan göra hemma. Jag är inte köksmänniska. Jag gillar inte att laga mat.

Nej, får springa upp och kolla i kylskåpet. Sen måste jag krypa till kojs, och nanna.
Men jag skriver självklart imorgon. Nu måste jag ju ta igen allt jag missat!

Pöss&Kram <3

Kommentarer
Postat av: Magdalena

en s god smoothie är att ha vanlig lätt vanilj yogurt och typ massa hallon. inget annat. inget socker ingenting. den blir as god jag lovar även fast det bara är två ingridiesner

2007-10-31 @ 12:28:11
URL: http://magdish.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0