skoula

Jahapp, snart bär det av till skolan då. Fyfan. Jag ska ha en lektion - naturkunskap. Uuuusch.

Asså jag FATTAR inte varför man ska ha naturkunskap?! HELT obegripligt. Visst att man har lite information om ens kropp, osv. Hur hjärtat fungerar, vad som händer när hjärnan sprängs - inte fan vet jag. Men att veta vad en sjö har för pHvärde, är för mig helt ointressant. Att veta hur kretsloppet går till tack vare alla djuren har aldrig fallit mig i smak. Visst visst, det är saker man ska kunna, inte korrekt, men kunna. Det är bara att stå sitt kast. Jag valde att gå SAM media, inte bara media. Så jag får ju skylla mig själv att jag kommer ha historia, religion, naturkunskap, samhällskunskap, geografi osv. My own problem.

Men nu måste jag gå upp och dricka något, och borsta mina tänder.

Pöööööss / N


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0