skolan!

Ljudet från Fias jävla Super Mario går mig snart på nerverna. Man kanske ska slänga en fet smäll mot Fia.
 


Där har ni henne, och Sanna.
"Fitta i helvetes jävla runk" säga det ungefär varje sekund, och det visar ju bara att det går dåligt. Kanske inte blir någon karriär där inte.

SuperMario påminner mig mycket om barndomen. Som pappa, han fick blodförgiftning av att spela det ;) han blev så fly förbannad när han inte klarade en bana, och slog handen mot de spetsiga kanterna på kontrollerna. Och det blev hål i handen som resulterade i blodförgiftning. Ni kanske kommer ihåg de gamla kontrollerna, de som var helt fyrkantiga? Haha, tider det. 
"Fitta, det har va inte bra. OoOoOooOOOh!" Mhm, nu har ni hennes ljud, bara börja ljuda så vet ni hur jag har det. jag har filmat, jag får se om jag lägger in den sen, kanske.

Inte mycket som händeer med min grupp, kanske ska ta och kolla in i bildsalen så de inte får spratt. Resten va hela media sitter i datasalen och spelar. Antingen SuperMario, eller "skjuta ballonger" (?) eller något annat meningslöst.

Menmen, nu slutar jag då. PÖSS <3


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hahha! Men jag kan inte hjälpa det att jag är så bra på supermario eller hur? Jag kämpar för kung och fosterland ju ;D haha!

2007-10-17 @ 12:35:35
URL: http://sophiac.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0