scary

Idag på engelskalektionen satt jag lugnt och tyst och gjorde en uppgift som var försent inlämnad. När jag sedan lämnar in den hos läraren hör jag ett högt duns. Jag hör även Alessandro skrika ''oh shit!!'' Och alla vänder sig om. Aa, där står en Alessandro med munnen vidöppen. Inget konstigt med det kanske ni tror? Men sedan, bakom honom på golvet, ligger Leo. Avsvimmad och medvetslös. Det blir kaos i klassrummet, och alla skriker i munnen på varann om vad vi ska göra nu.
Vi kommer fram till, ganska självklart, att vi ska lägga honom i fram stupa sidoläge. Annica, läraren, springer efter hjälp. Det visade sig att Leo, den avsvimmade, lider av kraftig migrän, och svimmar pågrund av det.

Fyfan va läskigt. Man blir verkligen helt paralyserad och vet inte vad man ska göra. Tänk om det skulle hända på stan, tänk om ingen skulle reagera. Vi i sverige är för fega helt enkelt. Alessandro är ju trots allt från Italien ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHHAH BÄST!

Love you!

2007-10-26 @ 18:56:08
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0