scary movie

Scary movie går på tv4 just nu. Har sett den ett antal gånger, men kan inte låta bli att kolla dit då och då.
Det är lite läskigt, även fast man vet exakt hur det kommer gå till. Jaja, hon kommer vara dum i huvudet och gå ut, bli uppkuttad och sen kommer hennes föräldrar se henne hänga död och uppslafsad, yetyet.

Alla skräckfilmer är väl likadana? Men ändå så äääälskar jag och se dem! Det finns inget bättre att sitta i soffan, eller helst i biomörkret, och se när blonda lilla Amber smyger sig ut i mörkret där mördaren befinner sig, strax bakom hörnet. Han bara väntar på att hon ska komma, så han kan sätta kniven i na'.

Min favorit är ju klart Jeepers Creepers. Den är ju hur äcklig som helst!! Jag tror att det var Jennie jag tittade på den med, och båda satt uppkrupna brevid varandra och nästan grät. Okej, om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ens ihåg hur jag reagerade när jag såg den.
Men Jennie kanske kommer ihåg?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det kommer jag defenitivt ihåg. Huvudena under kuddarna och täcket och höll varandra i handen, precis som ett litet kärlekspar, jag är nog lite kär i dig Ninni! ;)

2007-10-27 @ 23:55:31
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0