Säg att du älskar mig

En helt suverän film, med ett bra budskap. Men herregutt va vissa scener va B! Ibland märkte man verkligen att några av skådisarna var nybörjare. Ibland kunde de förstöra en hel scen. Men, negativ ska jag inte vara. Grät en skvätt hit och dit ibland faktiskt. Och han Erik, NJAMNJAM! Han är het. Synd bara att han skulle dö, jävligt onödigt tycker jag ..

Dagen på Barnadiset var kaos. Det börjar 10 minuter innan vi öppnar, då jag och Helen ska ut och röka. En pappa står där då och säger:
"Öppnar ni nu?"
"Nej om 5 minuter"
"Va?"
"5 minuter!"
"Aha, och?"
Gubben står då alltså och menar att VI ska anpassa oss efter honom.
Sen en tant som börjar tjaffsa om öppettiderna. Men det är väl inte vårat jävla problem att hon är där en kvart innan vi öppnat? Ska vi anpassa oss efter den kärringen? Noway. Så det blev lite tjaffs där. De 2 menar du alltså att bara för att första kunden som kommer, kanske kvart över 9, ja då ska vi öppna. Varför ska vi hinna ta ner stolarna, ta ut cafeét, blåsa upp hoppborgen, fixa kaffe&tevatten och allt annat som behöver fixas innan öppning?
Nejnej, absolut inte. Kunderna kan under inga omständigheter stå ute och frysa. Det är ju inte deras fel att de kom så tidigt, nej, det är ju vårat......

Och sen är det en gubbe i medelåldern som tjafsar med Helen om att det går för segt i kassan. Men snälla, det stod 4763528 personer framför honom, och hon var ensam i kassan, behövde hämta allt själv, göra latten själv m.m. Inte undra på att det tog tid vafan? Mitt under lunchruschen börjar han babbla. Oh lord ..
Nej det var ingen rolig dag idag.
Nu ska jag hoppa in i duschen, är äcklig. Sen ska Anna komma :) MYS!

<3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0