sad, sad, SAD!

Det är inte sant vad vissa människor kan vara så omogna och sorgliga. Tyvärr människor, jag kommer inte nämna några namn, men den personen som känner igen sig kan ju inse faktum och kanske skärpa sig? Eller det kanske är för svårt, eftersom den har fått chanser att göra små förändringar.

Jag förstår inte hur man kan vara så förbannat jävla falsk mot sina vänner. Att snacka bakom ryggen, himla med ögonen till någon annan när den andra inte ser, eller berätta saker som man lovat hålla hemligt. Det är så förbannat dålig stil. Om jag litar tillräckligt mycket på en person så vill jag ju förfan att den ska kunna hålla käften? Nu är det faktiskt inget som hänt mig, just nu, idag. Men jag har hört, och det gör mig lika jävla förbannad.
ÄR du så jävla mobbad och osäker att du måååste ragga på annat?

Åh, jag blir så jävla förbannad på dig och din falska fasad, för det är vad du bär omkring på; en fasad av falskhet! Jag vet inte vad som gjort dig till det du är idag. Jag har aldrig sett något värre.
Jag vill väldigt gärna vara ärlig och ge ut namn, men tyvärr. Kan inte vara så elak. Men du vet nog vem du är, eller jag hoppas att du vet att det här handlar om dig. Du borde känna igen innehållet i detta inlägg.
Men nu tänker jag inte lägga ner mer tid. Nu har jag fått avreagera mig själv, tack!


Träffade Anna ikväll. Tog med hunden och Anna på en promenad. Tog kort, men har inte orkat lägga in, kan göra det imorn. Kanske på morgonen, om ni har tur. Kommer säkert gå upp lite tidigare imorn, om jag orkar.
Men nu håller jag på att frysa ihjäl och måste krypa ner i sängen. Men först ....

 
.... måste jag ju sjääälvklart ut och ta en cigg först. BÖRJA ALDRIG RÖKA! Haha.
Natti älskade läsare! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Undra vem det kan vara....

puss

2007-10-17 @ 23:33:45
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0