ovanligt....

......glad idag! klockan är inte mer än halv nio och jag är glad? Jag vet inte riktigt varför, sov mycket dåligt inatt. Men kanske tycker min hjärna ''nej, nu får det vara nog, nu måste Ninni få vara glad. ÖS PÅ MED ENDORFINER!!'' och så springer de små endorfinerna ut i min hjärna, och ut i hela kroppen och sjunger och dansar. Småsmå ljusrosa gummibollar, med små hjärtan till ögon, som hoppar runt, och spelar vacker musik, och gör hela Ninni glad. En bra morgon.

Eller det kan ju också bero på att jag vaknade av mig själv imorse, istället för den där jävla väckarklockan, eller för att sminkningen gick bra och fort, kläderna kom på inom 3 minuter - och självklart, att jag hinner skriva ett utomordentligt inlägg på bloggen.

Yoga idag i skolan. Kulkul. Måste ta med mig kläder och vatten. Dör utan vatten. För idag, idag mina kära vänner, ska Ninni svettas. Hon ska svettas så det bara rinner, för nu behövs det brännas kalorier! Wiihow. Förresten, jag måste kolla så yoga är kul, då ska jag fan börja på det! Hehe.
Nej nu ska jag slänga ner lite kläder i väskan, sätta på mig strumpor, och sen borsta tänderna, och sen tralla iväg!

Puss på alla glada rosa endorfiner där ute <3

Kommentarer
Postat av: jossan

haha jag vet hhur det ör att vara så glad brukar avra det tills jag vaknar upp på riktigt i skolan. va fin du va i din nya hårfärg! kraaaaaaaaaaaaaaaaam

2007-10-09 @ 17:49:26
Postat av: Anna

Äntligen! :D

Du är fan nästan alltid glad, förutom när du är sur då. :D

Puss

2007-10-09 @ 18:19:17
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Anna

Skönt att du är glad :)

2007-10-10 @ 22:45:16
URL: http://tearswilldry.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0