orkar inte

Jag orkar inte med det här en gång till. Varför kan inte jag också ha det perfekta förhållandet? Där allt ska fungera! Varför måste det alltid vara fel på någonting? Jag orkar inte gråta mer över det här. Jag vill inte ens förställa mig att komma hem till ett tomt rum, och inte känna mig älskad av någon. Varför ska allt komma på en gång?
Du som alltid funnits vid min sida, och tröstat mig, och skrattat med mig. Du som gjort allt tillsammans med mig.

Jag behöver dig Simon, även fast jag kanske inte isar det rätt. Jag älskar dig, jag älskar de 3 åren vi haft tillsammans. Jag älskar din familj och dina vänner. Ska jag bara förlora allt det där? ALLT vi har tillsammans, det skulle jag kunna skriva en bok om. Jag vet att vi bråkar, och det är oftast på grund av mig. Jag vet inte vad som håller på att hända med mig, jag vet inte ....  

172781-49

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0