Oh my gosh

IIiiiiiiiiiiiiih, herregud! Trodde verkligen inte att det skulle gå, men det gjorde det. Shitshitshit. Hahahha, vart rent ut sagt chockad att det funkade. Oj, oj, OJ!

Aja, bort från det. Har fortfarande inte gått och lagt mig än, har ju hittat massor av skoj på internet. Men jag ska sova snart, för sen ska jag till alleplan och handla lite bakingredienser, hade tänkt att baka idag (: Kladdkaka ska det få bli. Tänkte baka ganska mycket, faktiskt. Det var så länge sedan. Och vi får ju se hur det blir idag, hehe. Jag har bakat kanelbulle, rulltårta och hallongrotta. Inget av de har blivit lyckade. Jag är inte skapt för att vara i köket.
Rulltårtan, aa det blev väl typ ett varv på den, för den blev alldeles för tjock, men visst vart den god.
Mina bullar blir aldrig färdigjästa, även fast de jäser i typ en timme (!!!) och hallongrottorna blev allmänt sega och äckliga.

Så vi får se hur det går med kladdkakan. Jag snodde ett recept på internet, och tänkte prova mig på. Vi får se om det nya köket står kvar efter mig. Och jag lovar att ta mycket kort, kladdiga kort. Får se om jag låter småsyskonen kladda lite också, de brukar bara vara intresserade av skålen, såklart.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag gillar att du skriver så mycket!! ger mig nåt att läsa på mina arbetslösa dagar! hehe vad mysig bakgrund mmed snö! me like!

2007-10-18 @ 12:52:29
URL: http://magdish.blogg.se
Postat av: Magdalena

hehe det är klart jag har kontakt med tessipessi. hon är ju faktiskt min lillasyster=P

2007-10-18 @ 13:16:19
URL: http://magdish.blogg.se
Postat av: Karin

kameran med tillbehör kostar ca 7000

2007-10-18 @ 16:26:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0