Nya upptäckter

Det är lite roligt att exprimentera med en kamera. Du kan göra väldigt fina bilder med en vanlig skitsamsung.
Jag köpte den kameran för att ha någon i spanien, och nu när jag lekt lite med den har jag sett att kameran gör framsteg.
Jag kommer lägga in lite bilder som exempel på hur bra en kamera kan vara! Nu vill jag inte skryta men det vart några fina bilder faktiskt.

   

Orkade inte lägga in alla. Den första ser ni ju att den liknar den svartvita bilden, som jag tror att jag publicerat innan.

Personalmöte idag. Roligt. Kan ju vara trevligt. Kommer säkert sitta och äta assor av pizza och annat mums. Kan va najs.

Nej, nu ska jag hitta på något annat. Skriver ikväll.

PÖSS / N

Kommentarer
Postat av: Bartholomeus

"En vanlig skitsamsung" ;)

2007-10-01 @ 18:24:47
URL: http://bartholomeus.blogg.se
Postat av: ninni

Haha ja, jag trodde det innan :P en 6,0 mxp lixom :)

2007-10-01 @ 22:16:57
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0