Norbit

Filmen är klar. Kan inte direkt säga att det är en favorit, men den var helt okej. Blev ganska arg vissa scener. Tillexempel när de hade badat, och sen precis när de kommer upp ur vattnet och det är klipp för nästa scen så är de helt torra.
Men man blir väldigt skadad när man går filmkunskap/rörlig bild. Får veta om alla fel som man kan göra.

Men, är man mediahora så är man.

Kanske skulle valt något annat istället. Barn utan framtid? Ta inte illa upp, Jennie och Anna. Jag skulle faktiskt ha gillat det!! Men jag är en sån som faller för grupptryck, och i Kumla (min brors generation) så var man dum i huvudet om man valde Barn utan framtid så därför gjorde jag inte det. Tragisk jag är va?


Kommentarer
Postat av: Magdalena

haha norbit är så himla hilma dålig^^ orkade inte ens se kalrt fimlen! haha

2007-10-27 @ 21:12:34
URL: http://magdish.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0