muche

Jag tycker att det är äckligt när gamla tanter har mustach. Visst, de kan inte hjälpa det, men vafan. Vaxa? Eller någonting, det ser ju banne mig inte fräscht ut.
Eller som de som inte rakar benen. Ja jag vet, de kanske inte orkar, de kanske är feminister, men enligt min mening så är det inte så himla snyggt om man ser långa hårstrån som hänger, och nästan fladdrar med vinden.

Jag hatar också att raka benen, det finns ju inget tråkigare. Men då går jag inte heller i kjol. Lite saker får man ju offra, eller?

Nu ska jag inte klaga för mycket. Brukar själv inte ta tag i rakningen förrens håret sticker ut genom jeansen.

Skämt åsido.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

såå... om man är femenist så rakar man inte benen säger du?
så du är inte femenist då?

2007-10-27 @ 21:18:01
URL: http://magdish.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0