morrnmorrn

Har vaknat nu precis. Ni såg ju själva när jag skrev inlägget om att gå och lägga mig. Japp, sen dess har jag sovit. Grattis Ninni. Eller jag vaknade för en timme sen, har vart på shell och hyrt film samt köpt godis. Köpte med mig en pizza hem också-.

Sjuk som tusan känner jag mig, men Simon ska vi inte tala om. Han ser ut som en zombie, inte en vandrande, för han vandrar inte ens. Stackars lilla gubben. Men jag vill inte bli ännu mer sjuk, så jag tänker inte pussa och trösta honom, hehe.
Nu ska vi kolla på filmen ''Norbit'' eller vad den nu hette. Den filmen med Eddie Murphy ni vet.
Och sen ska jag väl tillbaka till sängen. Ska jobba imorgon. Stängning. Fyfan, det kommer inte bli kul. Men ska försöka ta ledigt på tisdag, kanske torsdag eller fredag, eftersom det är då Anna kommer hem, whiipii.

Ska ut och röka nu, byebye!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0