morrnmorrn!

Ganska tidig morgon idag tycker jag. Men det är skönt att kliva uppe en kvart tidigare och hinna sminka sig och äta lite. Då slipper man ju slösa 10 kronor på en macka i caféterian. PLus 10 kronor om du vill ha kaffe.
Så nu sitter jag här, behöver inte gå förrns om ca 10 minuter, och dricker te, och har precis ätit en skogaholmsmacka med skinka. Mums.

Igår kom jag och Simon på det. Vi ska sluta med alla onyttigheter och bli nyttiga. JAg måste börja gymma ordentligt och han måste helt enkelt börja röra på sig mer. Jag funderar på att börja cykla/gå till skolan. Det är ju faktiskt inte så himla långt. Det enda negativa är ju att det kommer ta ca 40 minuter för mig, och då måste jag kliva upp typ en timme tidigare varje dag. Shit. Nejmen allvarligt, nu är det dags att MOTIONERA!

Måste få bort fläbbet. Jag gillar inte fläbbet och jag tror inte att det gillar mig vidare mycket heller, eftersom det lägger sig på magen. Kan det inte lägga sig någon annanstans? Finns 2 alternativ (egentligen bara ett):
1: Tuttarna. Helsthelst. Skulle behövas lite fläbb där.
2: Arslet. Kanske inte, tycker att det är fläbb redan.

Haha. va mycket fläbb det kom in här nudå. Nu vill inte jag att ni ska sitta och kommentera;
"ååh, lägg ner med det din uppmärksamhetskåta jävel. du är inte tjock"
Nejnejnejnej! Jag tycker inte att jag är tjock, jag vill inte BANTA! Men det skulle inte skada att bli lite mer muskulös, kanske skaffa lite magmuskler, biceps och triceps, vafan vet jag vad det heter. Men som sagt,
FLÄBBET BORT, MUSKLERNA FRAM! Mwuhahahha.

Onsdag idag. 3 dagar kvar på temavecka. Tänkte att jag kanske skulle ta med mig kameran idag och fota i skolan lite. Kanske skulle vara skoj, hehe. Kanske kan ta kort på allas ''konstverk'' haha.

Har ni tänkt på en sak .. Jag byter gärna ämne, fort och underligt. Det gör jag IRL också. Vi kan sitta och prata om kriget i irak, och så kommer jag helt plötsligt; "men åååh, har ni sett programmet om de söta hundvalparna?"
Asså det är sjukt. Och alla i familjen tittar på mig som om jag vore en nära släkting till E.T . Kanske jag är, vem vet?
Men jag har oftast en anledning till att byta ämne. Vi snackar som sagt om Irakkriget, mm, och så sneddar jag med blicken och kollar mot tv:n, då ser jag vääärldens sötaste hundvalp som springer över en äng, och vips, så kommer det där programmet upp i huvudet på mig. Det är väl inte så forbannat konstigt?
M - mamma, J - jag
M; Vafan kom det är ifrån då?
J; Men jag såg en hundvalp på tv:n
M; Du är fan världsbäst på att byta ämne. Tyst nu ..

Ja, min mamma svär faktiskt sådär mycket.
Nejmen nu börjar det bli ett vääääääääldigt långt och uuuuuuurboring inlägg, nu slutar jag och går upp och borstar mina gaddar! PÖSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0