möjs

Måste ju komma ifatt nu med skrivningen.
Jag är som sagt ledig imorgon, och det ska bli så underbart skönt att få sova ut och slippa tänka på jobbet.
Och på torsdag, kommer älsklingsAnna hem! Wie! Då blir det fest på hög nivå! Och jag har saknat henne, den lilla stalkern. Hon har lovat att kirra dricka och sen är det partäy, partäy.

Jag måste in och shoppa snart, har sett jättefina kläder på Lindex, tro det eller ej. Så vi får se vad det blir, har sett många fina cardigans.

Imorrn ska jag hem till en klasskompis och filma. Vi har ju rörlig bild i skolan, och vi är en grupp på 4 stycken som ska göra en film, och jag ska vara en psykobrud som ska sitta och röka hela tiden, mwuhaha. Det ska bli roligt.

Men nu väntar min karl på mig i sängen, hehe. Berättar mer om filmen snart. Puuuss <3

Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

Härligt att det finns fler av oss.. det känns som alla brudar ska vara godis/choklad tokar.. jag är inte det.. är mer salt hehehe njut av dina popcorn :)

2007-10-30 @ 23:13:27
URL: http://dissadnr1.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0