lösögonfransar

Det var det ballaste men samtidigt det löjligast jag någonsin haft på mig! Jag ser ut som en dragqueen! Asballt! Fast på vänster öga klibbade limmet ihop sig så det blev spindelben, mwuhaha. Inge snyggt, och jag skämdes när jag skulle åka hem. Kändes verkligen som att ALLA tittade på mig!
Och det gjorde dom säkert också, de jävlarna.
Och det känns verkligejn som att jag har ögonfransar upp till ögonbrynen, helt sjuk känsla.
Och helt förjävligt ser det ut. Men Simon, pojkvännen, såg naturligtvis ingen skillnad. Men jag såg inte heller att han hade rakat bort sitt lilla pubishår till skägg, thihi. Menmen, vi har kanske varit tillsammans för länge, så vi kanske inte tittar på varandra så noga?
Tänkte lägga in lite bilder i slutet på inlägget.

Var som sagt inne i stan idag med Helen, vart tyvärr ingen fika för oss, vi glömde helt enkelt bort det. Men vi åkte hem till henne, fixade med fransarna, och så gjorde jag lösnaglar på henne. Riktigt najs resultat. Råkade dock fila ett hål på hennes finger, hehe. Fråga mig inte hur det gick till, det vet inte jag heller.

Men nu ska jag kika in lite på andras bloggar. Uppdaterar om jag hittar något kul. Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Du passar jätte bra i det ju!

2007-10-22 @ 21:08:41
URL: http://magdish.blogg.se
Postat av: Jennie

ojjjjjj :)

2007-10-22 @ 21:22:14
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0