linsbyte :)

Fick mina bruna linser igår, vart riktiiigt nöjd faktiskt. Och när Anna kom till mig kom hon på den idén att vi skulle sätta in en blå och en brun lins i ögonen. Resultaten blev att vi såg ut som de där hundarna med sepeögon, ni vet?
Haha, och Anna kunde verkligen inte få in den där linsen, det slutade med att tårarna sprutade (sminket likaså) och jag fick lov att hjälpa henne, med mina naglar. Det kändes ju tryggt.
Vi satt och käkade lite gurkastavar med dipp, läste tidningen och drack te. Vi har riktigt mysigt.

Senare på kvällen bytte vi linser igen, så Anna tog mina blåa, och jag hade bruna. Vi bytte roller helt enkelt.
Tänkte uppdatera med lite roliga bilder. Ni förstår säkert vad varje bild visar, så jag behöver inte förklara. Kan kanske skriva en lite kommentar därochdär.
Hare så skoj!


  1. Våran goda dipp, med gurka och chips.
  2. Anna är inte försiktig med dippen ;)
  3. Jag och Schnyggingen med hennes blåa ögon ;)
  4. Anna som ska visa att hennes tröja blir som ett tält, det där var precis innan hon snurrade in i tv:n, haha. Gott skratt.
  5. Anna pillar med sin lins, försöker komma på hur i sjuttsingen man stoppar in i skiter.
  6. Strax efter detta fick jag ta till hjälp. Duktiga Ninni
  7. Anna som skriver sitt 3000 ords långa kommentarsinlägg i ett av mina inlägg. Jag fick verkligen inte se. Läste det sen ;)
  8. Jag i mina bruna och blåa ögon, hehe
  9. Jag och Anna, båda är vääääldigt fula, Anna med sitt gråtfyllda ansikte, och jag med mitt rödsprängda öga, men det var därför jag valde bilden, vi bjuder på oss själva helt enkelt! Och ser ni de läskiga ögonen?

 Jaha, det var igår det. Idag har jag jobbat, endast 10-16. Det var skönt. Slippa öppna, slippa stänga - najs.
Kom hem, käkade middag. Lite gäster hemma. Trevligt.
Ringde Anna, hon är nu påväg. Men, till det stora problemet ..

Min enda lediga kväll, jag jobbar inte imorgon, min absolut enda lediga kväll, är idag. Och självklart, ska det inte hända något! Nu är klockan snart nio, och jag sitter hemma och väntar på Anna. Herregud, att man kan ha så förbannat jävla tråkigt. Jag har roligare när jag jobbar. Ska aldrig mer vara ledig, det verkar ju bara förstöra min kväll. Jag har sett fram emot att få supa skan i bitar, vara ute tills det blir ljust, lägga mig när jag egentligen ska upp, sova bort hela dagen och vara allmänt jättebakis i min egen säng, istället för på ett hårt golv där man har skrikande, snoriga och äckliga ungar runt sig hela dagen. Men nej, varför skulle jag få göra det?

Jaja, nu ska jag upp och förbereda te till mig och Anna. Kanske vi kommer på någon idé runt halv 2 -2. Då hittar vi säkert på något. Hoppas, hoppas!

Pössochkram alla megatråkga jävla soffpotatisar!


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0