klart för sänggång.

Hemma från mötet. Vi satt där ungefär 2 ½ timme. Vi kom fram till mycket, inte speciellt mycket som berörde mig. Menmen, mycket skit kom fram, men mycket skratt också mellan oss ''arbetskollegor'' Det känns så skumt att säga så, haha.

Anna och jag skulle ha träffats ikväll, men hon har inte svarat när jag ringt. Får ringa henne imorgon. Måste ju prata lite. Men nu ska jag kolla på Mitt i nyllet istället.
Och lägga mig brevid en grinig pojkvän (?) Kuuuul.
Först ska jag ut och röka och försöka ringa Anna.

BYE / N

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Hjärtat!
Förlåt för att jag inte hörde av mig och för att jag inte hade tid. Jag hade lite läxor som jag var ganska tvungen att lämna in så det var dte jag höll på med. Ganska stressad for the moment. Men Jag ringer imorgon efter skolan! Sköt om dig. Puss<3

2007-10-01 @ 23:49:48
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0